ІТ-рішення, впроваджене у Вінницькому центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, стало переможцем конкурсу, який щорічно проводиться Всесвітньою Коаліцією управління робочим процесом (WfMC) в категорії «За виняткову користь у бізнес-інноваціях» («For eхсellence in business transformation»)
В рамках ІТ-проекту у Вінницькій області було створено центральну оперативну диспетчерську, яка за допомогою телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів забезпечує прийняття викликів екстреної медичної допомоги за єдиним номером «103» в цілодобовому режимі. Вінницький центр ЕМД координує не тільки екстрені виклики, адже тут опрацьовуються звернення по транспортуванню хворих, виїзній консультативній екстреній медичній допомозі, доставка крові по регіонах. Сюди ж надходять виклики в консультативний телеметричний центр і на пост психологічної допомоги.
Центр приймає до 500 000 звернень громадян на лінію «103» за рік, координує понад 250 000 виїздів бригад екстреної медичної допомоги.
Використання цього комплексу дає можливість визначати місцезнаходження абонента за номером телефону, записувати всі розмови операторів з абонентами; фіксувати зміст викликів в центральній базі даних; проводити первинну диференціацію викликів в центральній базі даних; проводити первинну диференціацію викликів за характеристиками ургентності; контролювати повторні виклики.
Основною платформою рішення є система ERIM (EMERGENCY INCIDENT CASE MANAGEMENT), розроблена компанією Eccentex. Вона дозволяє знаходити найближчу вільну бригаду або кілька вільних бригад за допомогою GPS-трекерів, якими обладнані всі машини екстреної медичної допомоги; передавати дані виклику на виконання бригадам; контролювати хід роботи бригад; передавати дані хворого в стаціонар, передавати і приймати дані на планшети лікарів в машині екстреної медичної допомоги.
Це перший випадок, коли український проект став фіналістом конкурсу WfMC Awards.