Плитку можна купити в магазинах Польщі та Угорщини. Німеччини й Естонії.
Харківська керамічна плитка на ринку Європи – це теж один із результатів євроінтеграції України. Угода про асоціацію Україна-ЄС створює можливості, якими можуть скористатися національні експортери. І якщо їхня продукція якісна, а ціна приваблива, то вона знайде своїх прихильників навіть в найконсервативніших країнах і сферах. Плитка харківського заводу – показовий, проте далеко не єдиний приклад.
Що означає для української плитки потрапити на європейський ринок? Це означає скласти конкуренцію традиційному домінуванню в цій галузі товарам з Італії або Іспанії. Це означає, бути на вістрі технологічності й моди, розуміючи запити європейських споживачів. Це означає, що Шість базових цінностей Європейського Союзу, однією з яких є Рівність, втілюється в торгівлі як рівність можливостей завдяки Угоді про асоціацію та Зоні вільної торгівлі.
В основі Європейського Союзу лежить ідея співпраця на основі спільних цінностей, що дозволяє кожному реалізовувати свій потенціал. Тому від самого свого створення ЄС – про переваги і можливості, які виникають, коли цивілізовані люди домовляються грати за єдиними правилами. Вільно подорожувати, працювати чи торгувати з іншими.
450-мільйонний європейський ринок з високою купівельною спроможністю стає все більше відкритим для українських виробників. Зближення України з Європейським Союзом має ціннісну основу, але й цілком практичні прояви. Які можна відчути або навіть порахувати – як прибуток від торгівлі.
Це – євроінтеграція!
Мета інформаційної кампанії #EUКраїна, яка проходить з ініціативи Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольги Стефанішиної, за підтримки Представництва ЄС в Україні та проєкту ЄС Association4U – показати «секторальний» вимір євроінтеграції. Те, як європейські цінності та принципи втілюються в різних сферах і змінюють на краще життя українців.
Детальніше про урядову інформаційну кампанію EUкраїна тут https://association4u.in.ua/