«Європі від нас потрібна лише сировина» - люблять казати критики євроінтеграції. Мовляв, експортувати до ЄС агропродукцію легше. А як щодо промислових виробів, де існує дуже висока конкуренція?
Відповідь на це питання дає завод «Фрегат» з Миколаївщини, який вже багато років постачає дорожні огородження власного виробництва до країн Європейського Союзу. Українські конструкції можна зустріти на дорогах Німеччини, Нідерландів, Іспанії та Польщі. Вони роблять рух автотрасами безпечнішим, запобігають з’їзду машин на узбіччя чи зустрічну смугу, служать бар’єром для виходу тварин на дороги та приймають на себе удар під час зіткнень, «гасячи» їх та зберігаючи життя людей.
Хоча вихід компанії з Миколаївщини на європейський ринок відбувся ще до підписання Угоди про асоціацію Україна-ЄС, сам факт дав імпульс європейським замовникам та споживачам орієнтуватися також і на українських виробників. Сьогодні ж євроінтеграція відкриває усе більше нових можливостей для цього.
Найбільшим споживачем фрегатівських дорожніх огороджень є Німеччина, яка добре відома своїми ідеальними автобанами. І якщо німці обирають для своїх доріг нашу продукцію, це означає, що вона відповідає їхнім високим критеріям, є високоякісною та конкурентною, порівняно з іншими виробниками.
Дорожні конструкції з Миколаївщини постачаються також на внутрішній ринок.
І, можливо, якось проїжджаючи українською, німецькою чи польською трасою, ви побачите надій
ні огородження, які виготовляє наш завод.
Щорічні саміти України та Євросоюзу та взаємне виконання положень Угоди про асоціацію потрібні саме для цього. Щоб кожний з нас міг вільно поїхати до будь-якої країни Європейського Союзу. Жити в Україні за європейськими стандартами. Або ж вільно вести бізнес з ЄС та експортувати туди свою продукцію - у будь-якій сфері.
Це – євроінтеграція!
Мета інформаційної кампанії #EUКраїна, яка проходить з ініціативи Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольги Стефанішиної, за підтримки Представництва ЄС в Україні та проєкту ЄС Association4U – показати «секторальний» вимір євроінтеграції. Те, як європейські цінності та принципи втілюються в різних сферах і змінюють на краще життя українців.
Детальніше про урядову інформаційну кампанію EUкраїна тут