На виконання Плану заходів на 2025-2026 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року в межах:

Напряму 2. Інформаційна безбар’єрність

Стратегічної ціль: «Публічна інформація субʼєктів владних повноважень є доступною для кожного у різних форматах».

Завдання 23. Підвищення рівня обізнаності фахівців органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування про важливість доступності та рівних можливостей для осіб з різними ступенями обмеження здатності до спілкування

Заходу 9. Розміщення розробленої за погодженням з Мінветеранів соціальної реклами в закладах охорони здоров’я, освіти, територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, центрах надання адміністративних послуг, адміністративних приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які надають послуги ветеранам війни

Повідомляємо:

У період із 01.01.2025 по 27.11.2025 на офіційній сторінці Департаменту ветеранської політики Вінницької ОВА у мережі Facebook було розміщено наступні матеріали: 

І квартал 2025 року:

  • Публікації, що висвітлюють послуги для ветеранів – 89 інформаційних повідомлень.
  • Публікації, які містять соціальну рекламу для ветеранів – 18 інформаційних повідомлень. 

ІІ квартал 2025 року:

  • Публікації, що висвітлюють послуги для ветеранів – 98 інформаційних повідомлень.
  • Публікації, які містять соціальну рекламу для ветеранів – 9 інформаційних повідомлень. 

ІІ квартал 2025 року:

  • Публікації, що висвітлюють послуги для ветеранів – 68 інформаційних повідомлень.
  • Публікації, які містять соціальну рекламу для ветеранів – 43 інформаційних повідомлення. 

ІV квартал 2025 року (в період із 01.10.2025 року по 26.11.2025 року):

  • Публікації, що висвітлюють послуги для ветеранів – 110 інформаційних повідомлень
  • Публікації, які містять соціальну рекламу для ветеранів – 23 інформаційних повідомлень. 

Таким чином, всього за у період із 01.01.2025 по 26.11.2025 року було опубліковано:

  • Публікації, що висвітлюють послуги для ветеранів – 365 інформаційних повідомлень
  • Публікації, які містять соціальну рекламу для ветеранів – 93 інформаційних повідомлень.
  • Загалом – 458 інформаційних повідомлень 

Детальна інформація щодо публікації за окремими кварталами доступна за посиланням.