На базі КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" відбувся тренінг за освітньою програмою від команди The Lego Foundation СЕН «Зерна», у якому взяли участь представники з семі областей: Вінницької, Кіровоградської, Миколаївської, Херсонської, Донецької, Одеської та Чернівецької.
   З вітальним словом до присутніх звернулась заступник начальника відділу дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Лариса Страшевська та побажала усім плідної роботи.
   Перший проректор Комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» Ольга Рябоконь зауважила, що питання безпеки включає в себе багато аспектів: фізичну безпеку, емоційну безпеку, соціальну безпеку, та інші. Всі ці аспекти взаємопов'язані і мають значення для нашого психологічного благополуччя.
   Учасники зустрічі мали можливість підвищити практичні навички застосування соціально-емоційного навчання, набути нового досвіду використання діяльнісних методів у власній професійній роботі.
   Довідково. Реалізація Програми СЕН «Зерна» відбувається в межах Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та the LEGO® Foundation у партнерстві з Лабораторією з екологічних підходів до соціально-емоційного навчання Гарвардської вищої школи освіти.
Програма СЕН «Зерна» реалізується у 13 країнах світу, зокрема у США, Канаді та Естонії. В Україні її було апробовано в початковій та базовій школі (5-6 класи) у 2024 році, а з 2025 року розпочато Національну імплементацію.
   Активності Програми СЕН «Зерна» - це короткі, гнучкі, діяльнісні взаємодії, спрямовані на розвиток соціально-емоційних навичок, які можна легко реалізувати в освітньому процесі, інтегрувати в навчальні заняття чи рутини і в такий спосіб поєднати їх з академічними навичками. Кожна активність спрямована на розвиток певних навичок, таких як розпізнавання і керування емоціями, розуміння поглядів та почуттів інших, уміння конструктивно розвʼязувати конфлікти. Педагоги можуть обрати практики, які найкраще відповідатимуть потребам і можливостям дітей. До того ж активності можна адаптувати й розширити, щоб підвищити їхню ефективність.