ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
Вінницької обласної державної адміністрації
про проведення електронних консультацій з громадськістю щодо проекту розпорядження голови облдержадміністрації «Про занесення на обласну Дошку пошани району, міста, трудових колективів, кращих трудівників, переможців конкурсу «Людина року»
 

Зміст проекту винесеного на обговорення:
обговорення проекту розпорядження голови облдержадміністрації «Про занесення на обласну Дошку пошани району, міста, трудових колективів, кращих трудівників, переможців конкурсу «Людина року» (далі – розпорядження).

Мета розроблення проекту:
занесення на обласну Дошку пошани представників громадськості, органів влади, підприємств, організацій та установ, які зробили вагомий внесок у розбудову незалежної демократичної держави.

Мета проведення консультацій з громадськістю:
збір пропозицій та зауважень до вищезазначеного проекту розпорядження.

Прогноз результатів:
організація урочистих заходів щодо святкового поновлення обласної Дошки пошани «Праця і звитяга вінничан» та вручення обласних відзнак.

Текст проекту розпорядження розміщено на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації (рубрика «Громадянське суспільство», розділ «Консультації з громадськістю», «Інформаційне повідомлення про громадське обговорення»).

Строк подання пропозицій та зауважень: до 10 серпня 2015 року.

Номер телефону, за яким надаються консультації з обговорюваного питання та приймаються пропозиції: (0432) 56-19-52.

Контактна особа: Добровольська Єлизавета Юріївна – начальник інформаційно-аналітичного відділу управління комунікацій з громадськістю Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації.

Електронні скриньки для подання пропозицій в режимі електронного листування:
е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з поміткою «Пропозиції до розпорядження_Дошка пошани»

Строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення: після 25 серпня 2015 року на веб-сайті Вінницької обласної державної адміністрації.