Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.08.2023 № 812 «Про затвердження Примірного положення про Раду з питань внутрішньо переміщених осіб» (зі змінами), обласна військова адміністрація розширює склад Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при облвійськадміністрації.
Рада з питань внутрішньо переміщених осіб при облвійськадміністрації (далі – Рада) є консультативно-дорадчим органом, який утворюється для реалізації регіональної політики у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб, сприяння діяльності територіальних громад у розвитку ефективних механізмів їх адаптації та інтеграції.
До складу Ради входять внутрішньо переміщені особи, яким виповнилось 18 років, місцем фактичного проживання яких згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є адміністративно-територіальна одиниця, яка є адресою останнього задекларованого/зареєстрованого місця проживання внутрішньо переміщеної особи, на юрисдикцію якої поширюються повноваження органу, при якому утворено Раду, в тому числі що є представниками суб’єктів господарювання, які в установленому законодавством порядку перемістили свої виробничі потужності та активи.
До складу Ради входять по одному представнику від громадських об’єднань та благодійних організацій, діяльність яких спрямована на забезпечення та захист прав внутрішньо переміщених осіб і реалізацію проектів у межах адміністративно-територіальної одиниці, на юрисдикцію якої поширюються повноваження органу, при якому утворено Раду.
Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих до обласної військової адміністрації внутрішньо переміщеними особами та представниками громадських об’єднань документів в електронній та/або паперовій формі, а саме:
- заяви у довільній формі, в якій зазначається про готовність працювати, а також інформація про входження до складу інших консультативно-дорадчих органів, відсутність конфлікту інтересів;
- документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент;
- документа про освіту (за наявності);
- мотиваційного листа кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради;
- резюме із зазначенням контактного номера телефону та адреси електронної пошти кандидата (за наявності);
- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи.
Пропозиції щодо включення до складу Ради подаються в електронній формі на електронну адресу обласної військової адміністрації
Документи у паперовому вигляді можна подати до Департаменту соціальної та молодіжної політики облвійськадміністрації за адресою: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 (адміністративна будівля «Книжка»), 1-й поверх, каб. 136.
Пропозиції приймаються до 31 серпня 2024 року включно.
За додатковою інформацією просимо звертатися до відділу моніторингу надання пільг та компенсацій Департаменту соціальної та молодіжної політики обласної військової адміністрації або за тел. (0432) 32-72-38.