За 2023 рік до обласної військової адміністрації надійшло 9361 звернення, що на 946 одиниць, або 9,1% менше ніж за 2022 рік - 10307 звернень.

За видами звернень загалом переважають заяви.

Найбільш актуальні питання, що відображаються у зверненнях громадян, за звітний період це:

питання соціального захисту – 4196 одиниць, або 44,8%, за 2022 рік –5916 одиниць, або 36,7%;

на другому місці, за актуальністю, питання комунального господарства - 2674 одиниці, або 28,6% від загальної кількості, за 2022 рік – 2242 одиниці, або 21,8%;

трійку найбільш поширених замикають питання охорони здоров'я – 547 одиниць, що складає 5,8% від загальної кількості, за минулий, 2022 рік – 610 одиниць, або 5,9%;

четверте місце, за поширеністю, займають питання аграрної політики і земельних відносин – 313 одиниць, або 3,3% від загальної кількості, за 2022 рік – 321 одиниця, або 3,1%;

на п’ятому місці, за актуальністю, питання транспорту і зв’язку – 250 одиниць, або 2,7%, за 2022 рік – 177 одиниць, або 1,7%;

наступні, за актуальністю, питання освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 247 одиниць, або 2,6% від загальної кількості, за 2022 рік - 163 одиниці, або 1,6%.

 

За 2023 рік повторних звернень громадян зафіксовано 56 одиниць, за минулий, 2022 рік, їх було 9. Тобто, відбулося збільшення надходжень повторних звернень громадян на 47 одиниць. Для таких звернень громадян передбачено відповідні заходи, для надання додаткових роз’яснень з порушених питань та запобігання виникненню конфліктних ситуацій тощо.

Протягом 2023 року до обласної військової адміністрації надійшло 76 колективних звернень, або 0,8% від усіх звернень, та на 52 звернення менше ніж за 2022 рік - 128 одиниць, або 1,2%.

1459 одиниць, або 15,6% від усіх звернень, за звітний період, зареєстрованих в обласній військовій адміністрації, надійшло від соціально незахищених верств населення, тобто від багатодітних та одиноких матерів, інвалідів та учасників війни, дітей війни і пенсіонерів, за минулий, 2022 рік таких було 1594 звернення, або 15,5% від загальної кількості звернень громадян що надійшли до обласної військової адміністрації.

За 2023 рік до обласної військової адміністрації звернулось 13127 громадян, а за 2022 рік ця цифра становила 21180 громадян. Тобто, відбулося зменшення кількості громадян, що звернулись, на 8053 людей.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом COVID-19, та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції та у зв'язку із нападом на Україну країни-терориста та агресора російської федерації 24 лютого 2022року і прийняттям Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» особисті прийоми громадян були обмежені. Так, на особистих прийомах керівництвом обласної військової адміністрації прийнято лише 50 звернень, це становить 0,5% від загальної кількості, в 2022 році – 32 звернення, або 0,3%.

В обласній військовій адміністрації працює телефонна «гаряча лінія» за телефонним № 0800 216 433 громадяни мають можливість оперативно отримати роз’яснення на актуальні питання. Окремі звернення розглядають в межах Закону України «Про звернення громадян». В Департаменті соціальної та молодіжної політики облвійськадміністрації створено телефонну «гарячу лінію» для внутрішньо переміщених осіб за телефонним № 15-26, де переселенці консультуються та вирішують свої проблемні питання.

Від органів влади вищого рівня впродовж 2023 року до обласної військової адміністрації надійшло 8337 звернень, або 89,1% від загальної кількості звернень, в 2022 році – 9321 звернення, або 90,4% від загальної кількості.

У зв’язку із загостренням епідемічної ситуації пов’язаної із коронавірусом COVID-19 та у зв'язку із нападом на Україну країни-терориста та агресора російської федерації 24 лютого 2022 року і прийняттям Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» відмінено проведення засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, днів контролю та перевірок районних військових адміністрацій з питань роботи щодо звернень громадян до завершення військового стану.

Обласна військова адміністрація також забезпечує організацію висвітлення у засобах масової інформації області відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, зокрема на власному сайті, в періодичних виданнях на радіо і телебаченні.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва обласної військової адміністрації.