Програмою передбачено подача заявки та супровідних документів на спеціальному веб-порталі в онлайн-режимі. Комунікація з Фондом енергоефективності буде відбуватися через особистий кабінет користувача.
«Це істотно спростить процедуру подачі заявки, допоможе уникнути помилок та скоротить час надходження документів до Фонду», — наголосив перший заступник Міністра розвитку громад та територій Василь Лозинський.
Втім, подача документів через особистий кабінет не є обов’язковою, можливість подати заявку офлайн через обраний банк-партнер або безпосередньо до Фонду в дозволених Програмою випадках, залишиться. Водночас подача заявки онлайн не зобов’язує подавати до Фонду оригінали документів.
Веб-портал для подачі заявок має запрацювати вже цього місяця — наприкінці липня 2021 року, а до 27 липня 2021 року Фонд буде приймати документи як за формою нової чинної редакції, так і за формами встановленими попередньою редакцією.
Зазначимо, Фондом енергоефективності передбачено навчання щодо користування порталом після того, як сервіс запрацює.
Також схвалено інші суттєві зміни до програми “Енергодім”, що передбачають:
- спрощення процедури прийняття рішень щодо заявок, відтепер повідомлення про доопрацювання заявок надсилається до ОСББ на підставі висновків структурних підрозділів, а не рішення Дирекції;
- зняття обмеження щодо продовження строку розгляду заявок (зокрема у випадку потреби перевірки отриманої інформації від ОСББ шляхом отримання інформації від третіх осіб);
- затвердження Наглядовою радою заявок у випадку, якщо від одного ОСББ подано декілька заявок на загальну суму більше ніж 5 млн грн.