ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора Департаменту цивільного захисту
Умови
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії «Б» -
завідувача сектору діловодства, забезпечення доступу до публічної інформації, роботи із зверненнями громадян та контролю
Департаменту цивільного захисту Вінницької облдержадміністрації
Загальні умови |
|||
Посадові обов’язки |
1.Здійснює керівництво діяльністю сектору у межах своїх повноважень. 2. Здійснює контроль за проходженням службових документів та за їх оформленням, відповідно до Інструкції з діловодства в Департаменті цивільного захисту облдержадміністрації. 3.Здійснює контроль за станом ведення діловодства у структурних підрозділах Департаменту цивільного захисту облдержадміністрації, відповідно до Інструкції з діловодства. Забезпечує превентивну роботу та вживає заходів щодо дотримання Інструкції з діловодства в Департаменті цивільного захисту облдержадміністрації. Оперативно та систематично надає відповідну інформацію директору Департаменту. 4.Проводить аналіз документообігу в Департаменті цивільного захисту облдержадміністрації, готує аналітичні матеріали. Надає методичну допомогу з питань ведення діловодства. 5.Здійснює підготовку (за пропозиціями структурних підрозділів Департаменту) проекту Зведеної номенклатури справ Департаменту цивільного захисту облдержадміністрації. 6. Здійснює роботу для забезпечення належного стану відомчого архіву Департаменту цивільного захисту облдержадміністрації та умов зберігання документів у ньому. 7. Здійснює роботу по передачі на постійне зберігання до Державного архіву Вінницької області справ постійного зберігання, відповідно до затвердженої номенклатури справ, та роботу по знищенню (здачу у макулатуру) справ, строк зберігання яких закінчився. 8.Здійснює контроль щодо належного стану номенклатурних справ сектору діловодства, забезпечення доступу до публічної інформації, роботи із зверненнями громадян та контролю. 9.Здійснює контроль за оформленням та підшивкою справ по закінченню кожного діловодного року. 10.Здійснює контроль за впровадженням єдиної системи електронного документообігу, вчасним виконанням та збереженням документів. 11.Здійснює контроль щодо своєчасного отримання, реєстрації та виконання звернень громадян та запитів на публічну інформацію, що надійшли до Департаменту. 12.Забезпечує своєчасне складання місячної, квартальної, річної звітності щодо виконання контрольних документів Департаменту. 13.Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи сектору. |
||
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 5400 грн., 2) надбавка за вислугу років на державній службі на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу; 3) надбавка до посадового окладу за ранг - відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; 4) інші доплати та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»; 5) додаткові стимулюючі виплати у вигляді надбавки за інтенсивність праці та надбавки за виконання особливо важливої роботи відповідно до Положення про застосування стимулюючих виплат державним службовцям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15. |
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстрокове призначення на посаду. |
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (у разі подання документів для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС подається копія такого посвідчення, а оригінал обов’язково пред’являється до проходження тестування); 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік; 8) письмова заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання.
Документи приймаються з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. по 05 жовтня 2018 року за адресою: м.Вінниця, вул. Монастирська,26, каб.207 Департамент цивільного захисту облдержадміністрації.
|
||
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
м. Вінниця, вул. Монастирська, 26, Департамент цивільного захисту облдержадміністрації, 10.00 год. 10 жовтня 2018 року. |
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Івацко Алла Йосипівна, Титаренко Тетяна Іванівна тел. 0432-67-11-38, e-mail:
|
||
Кваліфікаційні вимоги |
|||
1. |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня магістра |
|
2. |
Досвід роботи |
Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
|
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
|
Вимоги до компетентності |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Уміння працювати з комп’ютером |
1) володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; 2) навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; 3) володіння та управління системою електронного документообігу Smart Manager; 4) знання сучасних технологій з електронного урядування. |
|
2. |
Необхідні ділові якості |
1) аналітичні здібності; 2) організаторські здібності; 3) стресостійкість; 4) оперативність; 5) уміння працювати в команді |
|
3. |
Необхідні особистісні якості |
1) ініціативність; 2) відповідальність; 3) дисциплінованість; 4) готовність допомогти; 5) контроль емоцій; 6) комунікабельність; 7) повага до інших |
|
Професійні знання |
|||
Вимога |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції» |
|
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закон України «Про національний архівний фонд та архівні установи»; Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг»; Типова інструкція з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну; Типова інструкція з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади. |
|
____________________________