Сьогодні, 7 травня, в прес-центрі Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації відбулася прес-конференція Вінницького обласного осередку Міжнародної громадської організації «Україна-Польща-Німеччина» щодо реалізації проекту «Брендинг територій – європейський досвід для Вінниччини», що став одним з переможців конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надаватиметься фінансова підтримка у 2018 році за рахунок коштів обласного бюджету.
Проект передбачає проведення інформаційної кампанії з метою консолідації зусиль громадськості, політичних сил, бізнесу, органів державної влади та місцевого самоврядування навколо розробки стратегії брендінгу (створення позитивного іміджу) територіальних громад області шляхом ознайомлення керівництва та жителів громад з кращими європейськими практиками брендингу територій, а також з типовими помилками брендингу задля їх уникнення в нашому регіоні.
«Проект «Брендинг територій – європейський досвід для Вінниччини» – один з кращих проектів, що став переможцем конкурсу проектів громадських організацій цього року. Сьогодні брендинг запроваджується на всіх рівнях. Брендинг – це обов’язковий елемент розвитку територій, який сприяє головним чином інвестиційній привабливості та туристичному розвитку регіону, що, в свою чергу, веде до поліпшення рівня життя громади», – відзначив перший заступник голови облдержадміністрації Андрій Гижко.
«Проект спрямований на розуміння брендингу як невід’ємної складової розвитку того чи іншого регіону. Я впевнений, що його реалізація створить належні умови для подальшої розробки стратегії брендингу територіальних громад Вінниччини», – переконаний викладач кафедри всесвітньої історії Факультету історії, етнології і права Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського, кандидат історичних наук, координатор проекту Олександр Неприцький.
В рамках проекту планується проведення інформаційної кампанії в соціальній мережі Facebook, розробка та виготовлення інформаційних матеріалів з метою поширення серед територіальних громад області, а також організацію та проведення одноденного тренінгу для учасників проекту за участі польського експерта з питань брендингу територій Радослава Шарлея.
Зазначимо, що Вінницький обласний осередок Міжнародної громадської організації «Україна-Польща-Німеччина» проводить постійну роботу щодо популяризації Вінницької області за кордоном, вивчення історії, мови та традицій європейських країн, а також підвищення професійного рівня представників засобів масової інформації регіону. Протягом 2016 року організацією реалізовано проект «Європейці Вінниччини» спрямований на популяризацію історичних відомостей про відомих діячів Європи, що народилися або проживали на території області, шляхом створення історично-туристичної карти та організації прес-туру по місцях пов’язаних з «європейцями Вінниччини». Протягом 2017 року – проект «Огляд іноземних ЗМІ – об’єктивний погляд на Україну та світ».
Нагадаємо, що цього року фінансову підтримку отримали 25 проектів громадських організацій Вінниччини, які співфінансуються коштами обласного бюджету на загальну суму 1 млн. грн. Інформаційна підтримка реалізації проектів надається Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації.