Сьогодні в Україні стартував другий етап державної комунікаційної кампанії EUКраїна на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки.
Його реалізує Державний комітет телебачення і радіомовлення України Держкомтелерадіо в партнерстві з Офіс Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проєктом Європейського Союзу Association4U.
Другий етап кампанії #EUКраїна складається з двох частин, мета яких – підвищити обізнаність українців про:
базові цінності Європейського Союзу з метою стимулювання поведінкових змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, а саме про повагу до людської гідності і прав людини, свободу, демократію, рівність, верховенство права
можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція для громадян України на прикладах результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС.
Мета інформаційної кампанії #EUКраїна, яка проходить з ініціативи Віцепрем’єр-міністерки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольги Стефанішиної, за підтримки Представництва ЄС в Україні та проєкту ЄС Association4U – показати «секторальний» вимір євроінтеграції. Те, як європейські цінності та принципи втілюються в різних сферах і змінюють на краще життя українців.
Детальніше про урядову інформаційну кампанію EUкраїна тут https://association4u.in.ua/
#EUkraina