Сьогодні, 20 вересня, у Вінницькому обласному центрі зайнятості відбулась семінар-нарада зі спеціалістами базових центрів зайнятості, які відповідають за організацію профнавчання безробітних.
Розпочала нараду директор обласного центру зайнятості Галина Скоковська.
«В умовах сьогодення потрібно застосовувати нові осучаснені підходи в організації професійного навчання дорослого населення, що дають змогу підвищувати продуктивність праці, максимально якісно виконувати функціональні обов'язки та освоювати нові види професійної діяльності. Кожна людина упродовж свого життя повинна навчатися, вдосконалювати набуті знання - і це є гарантом затребуваності на ринку праці та стабільної високооплачуваної роботи», - зазначила Галина Петрівна.
Заступник директора обласного центру зайнятості Світлана Аляб’єва підвелапідсумки роботи обласної служби зайнятості за 8 місяців 2017 року, зокрема зосередила увагу на організації професійного навчання зареєстрованих безробітних та окреслила завдання щодо підвищення його ефективності.
«Головною вимогою при організації профнавчання безробітних є узгодження потреб роботодавця та інтересів шукача роботи, що сприяє якнайшвидшому працевлаштуванню безробітного та закріпленню його на робочому місці», - зазначила Світлана Аляб’єва.
Учасники семінару обговорили проблемні питання при організації навчання осіб на підставі ваучера та навчання зареєстрованих безробітних на базі ЦПТО ДСЗ.
Друга частина семінару проходила в центрі комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля». Тут учасники семінару ознайомились із матеріально – технічною базою навчального закладу. Фахівці центрів зайнятості особисто оглянули аудиторії з сучасним обладнанням, де навчаються групи за професіями кравець, швачка, манікюрник, перукар-візажист, взуттєвик, офісний службовець, оператор котельні, флорист, фотограф.
Директор Державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Поділля» Роман Штогрин поспілкувався з спеціалістами базових центрів зайнятості, пояснив специфіку роботи закладу та окреслив шляхи та методи розширення співпраці навчального закладу з державною службою зайнятості.