З 11 листопада в Управлінні Державної міграційної служби у Вінницькій області (по вул. Пирогова, 4) запроваджено електронну чергу для оформлення документів з електронним безконтактним носієм – закордонного паспорта. Аби ознайомитись з функціонування нововведення сьогодні, 14 листопада, до Управління з робочим візитом завітав заступник голови Вінницької ОДА Олександр Крученюк.
Заступник голови особисто перевірив систему електронної черги та ознайомився з роботою щодо надання адміністративних послуг громадянам. Начальник Управління Державної міграційної служби у Вінницькій області Борис Наливайко представив Олександру Крученюку колектив Управління, а також розповів про детальну роботу системи електронної черги, до якої входить: термінал, що підключений до системи «Інтернет» (видає іменні талони), персональний комп’ютер оператора (який слідкує за черговістю, часом прийому затраченого на кожного громадянина) та монітор у службовому приміщенні Управління (повідомляє про наступного у черзі).
За словами керівника обласної міграційної служби: «електронна черга запроваджується з метою надання більш якісних адміністративних послуг, зменшення кількості громадян при оформленні паспортних документів. Тепер громадяни зможуть заздалегідь запланувати прийом на оформлення паспорта у зручний для них час, при цьому замовивши місце у черзі з персонального комп’ютера чи смартфону, а також через термінали, які знаходяться у службових приміщеннях».
У свою чергу, Олександр Крученюк запропонував: «розробити програму та ініціювати створення системи електронної черги у містах обласного значення, адже після адміністративної реформи і створення спроможних ОТГ, міста обласного значення, відповідно чинного законодавства, залишатимуться центрами новостворених громад, на відміну від діючих райцентрів».
Борис Наливайко запевнив, що поступово у кожному територіальному підрозділі області буде запроваджена така електронна система. На черзі міста обласного значення, а саме: Жмеринка, Могилів-Подільський, Хмільник, Козятин та районне відділення у Тульчині. Також керівник обласного Управління зазначив, що в обласній міграційній службі планується запровадження мобільних робочих станцій для оформлення закордонних паспортів та ІД-карток особам з обмеженими можливостями, похилого віку або, які за станом здоров’я не можуть з’явитися у підрозділ міграційної служби.
Під час візиту Олександр Крученюк оглянув нове приміщення, у якому після закінчення ремонту здійснюватиметься прийом громадян.